Cum se face preschimbarea autorizatiei la ISU?

1

Preschimbarea autorizației emise de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU) este necesară în următoarele situații:

  • Schimbarea formei juridice de organizare a persoanei autorizate, conform Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Schimbarea denumirii sau numelui persoanei autorizate;
  • Schimbarea sediului social sau profesional al persoanei autorizate.

Pentru a efectua preschimbarea autorizației, trebuie să depuneți la Centrul Național pentru Securitate la Incendiu și Protecție Civilă (CNSIPC) ISU, un dosar care să conțină următoarele documente:

  1. Cerere de preschimbare a autorizației, conform anexei nr. 9 la Metodologia de autorizare, semnată de reprezentantul legal, în original sau cu semnătură electronică calificată.
  2. Certificat constatator, în original sau copie legalizată, emis cu cel mult 30 de zile înaintea solicitării preschimbării autorizației, de oficiul registrului comerțului, în baza Legii nr. 265/2022 privind registrul comerțului.
  3. Dovada achitării contravalorii prestărilor de servicii efectuate de către CNSIPC.

Dosarul trebuie depus pentru fiecare autorizație care urmează a fi preschimbată.

CNSIPC

Pentru informații suplimentare și pentru a descărca modelul de cerere, vă recomandăm să vizitați site-ul oficial al CNSIPC.

EVALAS_LOGO_transparent
Formular de contact

Contactați-ne astăzi pentru mai multe informații și începeți procesul de autorizare a sistemelor de prevenire a incendiilor conform IGSU. Suntem aici pentru a vă ghida și sprijini în toate aspectele necesare pentru a vă asigura că afacerea dumneavoastră este sigură și în conformitate cu reglementările.

Servicii