Preschimbarea autorizației emise de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU) este necesară în următoarele situații:
- Schimbarea formei juridice de organizare a persoanei autorizate, conform Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Schimbarea denumirii sau numelui persoanei autorizate;
- Schimbarea sediului social sau profesional al persoanei autorizate.
Pentru a efectua preschimbarea autorizației, trebuie să depuneți la Centrul Național pentru Securitate la Incendiu și Protecție Civilă (CNSIPC) ISU, un dosar care să conțină următoarele documente:
- Cerere de preschimbare a autorizației, conform anexei nr. 9 la Metodologia de autorizare, semnată de reprezentantul legal, în original sau cu semnătură electronică calificată.
- Certificat constatator, în original sau copie legalizată, emis cu cel mult 30 de zile înaintea solicitării preschimbării autorizației, de oficiul registrului comerțului, în baza Legii nr. 265/2022 privind registrul comerțului.
- Dovada achitării contravalorii prestărilor de servicii efectuate de către CNSIPC.
Dosarul trebuie depus pentru fiecare autorizație care urmează a fi preschimbată.
Pentru informații suplimentare și pentru a descărca modelul de cerere, vă recomandăm să vizitați site-ul oficial al CNSIPC.